středa 3. ledna 2007

Drobné radosti

Dneska jsem zažila úžasný den. Fakticky. Ráno to ani tak nevypadalo, bolelo mě břicho a skoro i vlasy, takový ten pocit, že se brzo zhroutíte a že jste to totálně prokaučovali, protože jste si ještě nekoupili rakev.
Dojela jsem na fakultu a potkala jsem Blanku, sluníčko mých školních dní. Moje nálada radikálně stoupla. Pak jsem vytiskla svou poslední seminárku a s mírně roztřesenými koleny jsem ji zanesla doktoru Valachovi. Vypadal celý nadšený, div mě nechtěl rovnou vyzkoušet, a slíbil, že si ji během dne přečte.
Pak jsem strávila lehce nechutnou hodinu ve studovně nad Aristotelovou Poetikou. V okamžiku, kdy jsem se rozhodla tu knížku rozcupovat před knihovnicí a na jejím vzteky rozpáleném čele si usmažit vajíčko na oběd, dostala jsem smsku od Zuzky, která nečekaně dojela do Brna i s Tomáškem a zvala mě na oběd na Palačák...
Miluju Zuzčina překvapení :o) A taky miluju Tomášovu propustku do menzy, kde je to samý chlap a skvělá pizza.
Pak mě napadlo, že na kolejích bydlí pár lidí, které znám a které jsem už dlouho neviděla... takže nakonec jsme obědvali velmi dlouho ve čtyřech a bylo to opravdu komické, neboť Zuzka a Lukáš vedli dialog jeden vtipnější než druhý. Nenapadlo by mě nikdy, abych řešila s borcem, kterého znám sotva dvě hodiny, střih a velikost jeho kalhot... :o) Pak nás kluci pozvali v záchvatu gentlemantsví na horká jablka se studenou zmrzlinou a pak jsme šli pěšky a užívali jsme si čerstvého brněnského povětří...
Mou opět nastolenou radost ze života podpořil zazelenavší se IS, kde mi doktor Valach uznal seminárku...
Jupííí!!!

Žádné komentáře: