sobota 13. ledna 2007

Do kolen

Zbožňuju Vodafone, protože mi svou víkendovou akcí nahrál na akci moji. Udeřila sobota, den volných zpráv, proto jsem zaútočila s novou otázkou, samozřejmě ale nejen na vodafoňácké děti :o) Vzhledem k tomu, že některé odpovědi byly dosti osobní, vynechám tentokrát pro jistotu i iniciály. Můj dotaz zněl:
„Co tě v poslední době totálně dostalo?“
...ve škole profesor v zemáku. Pořád na mě dává nějaké příklady...
...dostala mě spousta věcí, ale žádná totálně, neboť jsem z velmi odolného materiálu, něco na způsob tvého zeleného krunýře :o)
...myslíš dostalo do kolen? Ten kokotský profesor na zkoušce :o)
...mě už asi nic nedostane, jsem si zvykla, i když možná to, že má o mě zájem 30letý chlap, sportovec... a já se nějak nemůžu rozkývat... k tomu ještě udržuju vztah s mladším... jo a ještě něco mě dostalo, a to, že bych byla schopná seknout se školou...
...dostaly mě zápočty z lexy a psycha, které mám zadarmo – moje seminárky ještě ani jeden z nich neviděl, jinak nevím, co by stálo za zmínku, nějak je mi poslední dobou všechno volné.
...co mě dostalo? Ty se ptáš? Asi zjištění, že muž a žena jsou jako černá a bílá... a ještě víc mě dostalo, že jsem na to přišla ve 20ti letech.
...no to je těžké říct, co mě totálně dostalo. No třeba můj paleček, který mě dostal k doktorovi. Možná taky Zoe a její koule, to jsem taky trochu nepobral... No a jinak mě stále dostává počasí, kdy už i venku začíná být tepleji než v klubovně, takže jsme dnes papali pizzu venku na špalcích :o)
...co mě dostalo, že umřela moje doktorka na kožní, úterý s ní mamka mluvila a ve středu byla mrtvá, no tak asi to, jak nejistá je naše existence tady.
...nu tak nevím... vlastně rozvádí se mi nej kamarád, to mě vzalo...
...třeba že je v lednu 20 stupňů, furt nemáme vládu, moje spolužačka z gymplu má 38letého milence, který má 15letou dceru (spolužačce je 21) a ještě čeká dítě s jinou... jo, to asi nejvíc.
...dostal mě upřený a nádherný pohled mé neteře, dostává mě, jak moc lidé touží po lásce, dostává mě, jak je Bůh blizoučko náš... a prožívám, že i smutné dny mají detaily, které dokáží obrovsky rozzářit naše životy.

Žádné komentáře: