středa 10. ledna 2007

Den, kterých chci prožít víc...

Včera jsem oslovila jedenáct z těch padesáti. Musím konstatovat, že pouze několik z odpovídajících řeklo svůj konkrétní názor, většinou jste odpovídali abstraktně. Snad to byla chybně položená otázka nebo jsme už všichni tak zpitomělí z toho studování, že náš názor je pro nás automaticky špatný. Příště se budu snažit zeptat se líp. Každopádně chce-li někdo svou výpověď změnit, upřesnit nebo nebyl osloven a chce odpovědět, napište mi :o) Taky mi napište, jestli vám vadí ty iniciály.
Otázka zněla:
Co tě napadne, když se řekne „den, kterých by mělo být víc“?

P.N. – tak ňákej, na kterej nechceš zapomenout a asi by mělo být takovejch dní víc. No já teď zase vůbec nevím. Mně taky hlava nestíhá...
P.V. – no napadne snad jen to, že včerejšek by to nebyl.
S.S. – měl by to být den, po kterém by sis mohla říct, že všechno vyšlo, jak mělo. Všichni kolem tebe byli spokojení a šťastní... Těch dní není moc, ale o to jsou lepší.
G.R. - ...že ty dny za to stojí a měly by se zopakovat nebo alespoň podobat... nevím, zřejmě se někomu líbily, protože to, co se člověku líbí, toho chce přece logicky víc a víc, ne?
M.K. – že je to asi den, který jsem prožil nějak výjimečně, den, který jsem dělal jen a jen moje oblíbené aktivity a ani jednu neoblíbenou...
J.P. – to je jednoduché, to je příjemně strávený den s někým, koho má člověk rád.
M.I. – neděl nebo sobot. Určitě ne pondělků. Nebo dnů, kdy se celý den řehtáš nebo souložíš.
J.N. – já to chápu tak, že to je parádní den, prostě grandiózní.
J.P. – no já bych to pochopila tak, že ten den byl absolutně úžasnej...
P.P. – Dny, kterých by mělo být víc, jsou paradoxem. Být jich víc, zevšední a nebudou těmi, kterých má být víc!

Z.K. – Mělo by být víc dní s datem 23.12.
L. - melo by být víc dní, které člověk prožije a ne přežije. Ať už jsou jakékoliv.

1 komentář:

Méďa řekl(a)...

Jestli iniciály P.P. patří Medvědovi z Brna, tak máme stejné Medvědí nazory:)