čtvrtek 8. února 2007

Jak se rodí akce

Když už teda jednou máme volno a oddech od školy, rozhodly jsme se se Zuzkou naplánovat akci, na kterou si brousíme zuby už dva roky – soutěž pro děti 4. a 5. tříd v první pomoci. Takže jsme si dneska sedly ke mně do pokoje, uvařily jsme si čaj, otevřely bonboniéru, abychom se nadopovaly energií, a začaly jsme myslet.

Zuzka se coby má sekretářka (a hlavně z nás dvou ta míň koprová) posadila ke kompu, průběžně bušila do klávesnice a cpala do mého už tak přeplněného harddisku další data a údaje.

Akce byla stanovena na středu 20.června, poněvadž tehdy už děti budou mít uzavřené známky a beztak budou ve třídách akorát dělat bordel, jak moje sekretářka vtipně poznamenala. Abychom pořád neříkaly akce, akce, akce, bylo třeba vymyslet jméno, což se ukázalo jako největší problém, ale taky největší sranda.

Otrokovický záchranář 2007 je sice pěkné, ale než to člověk celé řekne, tak to aby se pak půl hodiny vydýchával. Takže jsem navrhla, abychom se podívaly, kdo má ten den svátek, a pojmenovaly to podle toho. Zuzka se chopila kalendáře se slovy, že „jestli to bude nějaký hybrid, tak do toho teda nejdem“. A opravdu, Květa, která 20.6. slaví, nás rozhodně nenadchla. Nelíbil se nám ani předcházející Leoš, ani následující Alois, takže jsme tuto možnost zavrhly. Pak mě napadlo, že bychom mohly použít něco ze záchranářské tematiky, ale Zuzka je prostě neuspokojitelná, protože odmítla všechny mé návrhy včetně „Zkrvavená náplast“, „Krvavé koleno“ či „Den rozbité držky“.

Pak mě napadla nejlepší myšlenka dnešního dne, spojila jsem oba své nápady a vymyslela jsem dokonalý název: Krvavá Květa... Lámaly jsme se smíchy asi deset minut, málem jsem si vyplavila z očí čočky. Nakonec jsme ale i tuto skvělou variantu zamítly, protože přeci jen učitelé by asi naše nadšení pro věc nesdíleli a kdyby doma děti řekly, že jdou soutěžit do Krvavé Květy, rodiče by se teprve nestačili divit.

Naše nálada se stupňovala a opojení z čaje a čokolády také, takže následovalo několik nepublikovatelných návrhů, které iniciovaly další mohutné salvy smíchu, ale protože tohle čte dost lidí, kteří o mně i o Zuzce mají slušné mínění, nebudu se o tom dále šířit.

Nakonec jsme poprosily o pomoc moji sestru, dosud nezkaženou erotikou a čistou jako lilie. Během pěti sekund bylo jméno na světě. 20.června vás všechny ráda uvidím na Krvince 2007.

3 komentáře:

Méďa řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Méďa řekl(a)...

Krvince ???

El řekl(a)...

Jj, nakonec jsme to nazvaly Krvinka... celkem dobré, ne? :o) Ovšem budeš-li mít lepší návrh, nebráním se změnám ;o)