neděle 14. října 2007

Krásně v krásném

Nalíčit, natáhnout punčošky (opatrně, ať se neroztrhnou), vybrat halenku a projít se zkusmo po bytě ve střevíčkách (po půl roce si nohy odvykly). Sraz v šest. Kluci výjimečně v kvádrech, vzorně uvázané kravaty a čerstvě oholené tváře. Premiéra muzikálu Kabaret z nás udělala aspoň na pár hodin jiné lidi.

Divadlo bylo plné, 19. řada uprostřed slibovala poměrně dobrý výhled. Ještě než představení začalo, zaujal mě pohled na hlavy lidí před sebou. Barevné, nadýchané, malé, velké, kudrnaté... sem tam záblesk pánské plešky, napadlo mě přirovnání k jelenímu zrcátku.

Představení bylo pro mě hodně silné po všech stránkách. Uchvátil mě děj (jsem prostě úchylná na špatné konce), písničky i taneční choreografie.

Pak jsme si šli sednout do jakéhosi podniku. Dvě deci sladkého vína mě uvedly do rozverné nálady; to je tak, když člověk večeří v pět a pak pije na prázdný žaludek. Smáli jsme se a hráli jsme fotbálek a diskutovali jsme o divadle... po dlouhé době parádní sobotní večer :o)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

...nejen na špatné konce:)
Jinak souhlas s tím, že to byl parádní večer.

El řekl(a)...

..červenám se... (ale jenom trošku)