středa 6. srpna 2008

Sonda do hlubin času (škoda že nemám skener)

Z nedostatku jiných podnětů k činnosti vytřídila jsem za poslední dny asi tunu brajglu, co jsem za léta nashromáždila. Nestačila jsem zírat a dost mě to pobavilo. Bylo to jako vracet se zpátky životem, hlavně mě zaujala část dokumentující mé dospívání. Linda v pubertě, no mazec, vážení. Nejdřív jsem našla fotky (i když možná jsem je radši ani najít neměla): klasické dvanáctileté ucho, co neví, jak se má tvářit a kam s rukama, a obrovské okuláry. Pamatuju si, jak jsme je s mamkou kupovaly a jak mi tvrdila, že jsou pěkné a sluší mi. Hm. Akorát byly ty brýle skoro větší než moje hlava a vypadala jsem s nima jak Anežka Vopršálková z dívčího internátu :D

Taky jsem našla nějaké povídky, co jsem zamlada tvořila, a asi pět listů knihy, kterou jsem zamýšlela napsat – evidentně pod vlivem Ludvíka Součka, kterým jsem se tehdy zřejmě právě prokousávala („Kolem dvanácté hodiny, kdy Slunce stojí za Zemi nejvýš, posádka poobědvala, pokud se dá říkat oběd tubě silně koncentrovaného bujónu...“).

Dalším veselým dokumentem je zběsile barevná malůvka nadepsaná jako „Roztomilá zvířátka žijící ve světě pubescentů“. Moje veledílko zobrazuje například „Pařezňouše obecného zcvoklého“, „Vodkáče lákavého dostupného“ nebo „Zdrojmléčky naduté XXLté“.

A sešit nazvaný jako Blbiny, kam jsem si psala všechno, co mě zaujalo, většinou šílené kraviny... pro ilustraci: výroky slavných („Každý odpor je marný.“ Ohm), básničky, vtipy (Mami, dáš nám zase ten dobrý puding? Ne, děti, dědečkovi už nehnisá koleno...), bonmoty (V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo.) a další. Taky jsem našla moje první cédéčka – s technem, hip hopem... a Kelly Family.

Oh my goodness :D

4 komentáře:

Namnet řekl(a)...

Jó, Kelly Family. Ti se dostali snad do každého dívčího pokojíčku:-) Se ségrou jsme si vystřihovaly články z časopisů, jejich fotky, a nalepovaly je do obrovského sešitu... Třikrát Oh my goodness tvému Oh my goodness:-)

Blanička řekl(a)...

To s tím dědečkem je ale hnusný....:)))) Jinak teď taky protřizuju, ale ne minulost, nýbrž současnost. A to není ani zamák objevný. A hlavně se nedá nic vyhodit, a tak dumám nad tím, jak to sem všechno vecpat.

David Povolný řekl(a)...

ještě ti tam chybí "jebákus vymáčklý" ;)

kaača řekl(a)...

kdo neposlouchal kelly family nežil :D