středa 27. srpna 2008

Sjetá :D

Tak jsem pořádně sjetá :D Za čtyři plavební dny sjeli jsme po Vltavě cca 65 km. Skoro každá loď se otočila, titul „mistr Cvak“ obdržel stejně jako vloni Ivoš :D

Mě pokořil akorát první splav ještě ve Vyšším Brodě... najely jsme do jezu nakřivo, háček Zuzka vykvikla, zavřela oči a chytnula se lodě, já jsem zabrala na blbé straně a už jsme se koupaly. Vylovili nás až asi po 50ti metrech nějací cizí kluci a strašně se smáli. Hm.

Počasí nám přálo z padesáti procent: dva dny bylo hezky, dva dny zima... A tak jsme si spálili obličej a utrpěli podchlazení, ale kupodivu nikdo neonemocněl. Můj krizový moment přišel během druhé noci, kdy byla děsivá bouřka a zuřivý déšť a kdy kompletně promokla jedna stěna našeho stanu, takže jsem celou noc odsávala loužičky ručníkem a ten pak ždímala do předsíňky...

Zamilovala jsem se do Českého Krumlova a do náměstí v Budějovicích. Poznala jsem dvě bezva Pražandy. Naučila jsem se nové písně („...kousavá deka kusadlama seká...“) a ověřila jsem si, že vařit na lihovém vařiči jde úplně v pohodě, ne že ne. No prostě i když některé věci nevyšly úplně na sto procent, byla to bezva akce. Tak kam za rok? ;o)

7 komentářů:

David Povolný řekl(a)...

ty s tím liháčem nedáš pokoj ;)

El řekl(a)...

Nedám, ať se mně kluci smějou, jak chcou :D

Anonymní řekl(a)...

Vidět Krumlov a zemřít...

Anonymní řekl(a)...

LOL, skoda, ze to tady necte Pucik. Ten lihac musime nekdy otestovat.:D

El řekl(a)...

Čte to... nebo to aspoň tvrdil :D Ale zatím se mi nepodařilo vyprovokovat ho k nějakému komentáři :)

kaača řekl(a)...

na liháči se vařit dá.. taky sem bejvala jeho urputným zastáncem.. ale no, zkušenost už teď praví jinak, neni nad plynovej vařič :D pohodlnost je pohodlná :)

Anonymní řekl(a)...

sem rád, že se Ti u nás líbilo..

LuKa