středa 13. června 2007

Myšlenkový goulash

„Je mi teskno...“ napsal mi dnes zničehonic jeden člověk. Do tohohle kluka bych to nikdy neřekla a tím víc mě jeho zpráva vykolejila. Pak jsem šla městem a zaslechla jsem útržek hovoru: „...ten náš mladý, dovede si holku, nebo nedovede... tak nevím, jestli není na chlapy...“ věta vyslovená napůl v žertu, napůl v obavách.

Kdoví, co si myslí naši.

Většina mých známých jsou sami, bez partnera. „Je dost těžké najít si v tomhle věku holku, protože už je to hodně přebrané,“ konstatoval před několika týdny další z mých kamarádů.

Něco je špatně, cítím to ve vzduchu. A neříkejte, že není. Většina z mých zadaných přátel se mi zdá nešťastnějších než ti nezadaní; hádky, žárlivost, nedůvěra a vyprchaný cit je ubíjí.

„Znáš písničku Miroslav od Chinaski?“ zeptal se mě s úsměvem další můj kamarád, když jsem mu přednesla své stížnosti na vztahy, které si přejeme, ale nedokážeme je vybudovat, boříme je a pak pláčeme nad troskami. Znám... a nesnáším ji za to, jak moc je pravdivá.

Je hrozné, že na naší přetékající planetě může někomu být teskno.

Dneska jsem snědla asi půl kila třešní, které rostly přímo u cesty. Mám žaludek plný výfukového olova. Třeba mi konečně bude těžko jinak než od hlavy :o)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Lindo, bohužel neznám písničku Miroslav :-D ALe tvůj názor že solitéři to mají lepší jak páry sdílím také... Já si tak osamocen prolítám světem. Nikomu se nemusím zpovídat kam jdu, nikdo nevyžaduje mou společnost a ani věrnost ;-) Ale konstatování tvého kamaráda, že je vše přebrané musím popřít... Na to mám jiný názor, spíš ten že o mě(nás) není zájem, či jsme líní si někoho ulovit, najít... ;-) A je lepší mít těžko od břicha než od hlavy!!! Hlava musí být v pořádku. A kde jsi nabrala obsah olova v třešních u cesty? Jezdí tama trabandy? Myslím, že ty třešně nebudou jedovatější něž něvěra či rozchod!!! A proto tam kde není pár není rozchod ani nic jiného... Prevence je nejlepší obrana. A proto CHERRY FOREVER !!!! AP

Méďa řekl(a)...

Á, pan kopr se projevil...A sem rád že jsem v té menšině zadaných přátel.
Ale nikde nečtu, že by Linda psala, že nezadaní to malí lepší...

El řekl(a)...

Nemyslím, že být nezadaný je lepší, nic takového jsem nenapsala... Někdy prostě už maminkovská láska nestačí, milý André :o)
Samozřejmě respektuju tvůj názor... ale pořád si myslím, že jaké si to uděláš, takové to máš, a že když se oba snaží, tak je opravdu můžou otrávit jenom ty třešně... ne nevěra, hádky a podobné věci.
Cherry forever.