neděle 27. května 2007

Parádní

Na úkor učení jsem měla parádní sobotu. Taky jste měli parádní sobotu? Vlastně i pátek byl parádní. A co ten váš? Protože ten můj byl parádní...

Po roverské schůzce jsme naplánovali movie session. Abychom předešli obvyklému dohadování, hlasovalo se. O jeden hlas vyhrál film Constantine. Jenomže... jenomže během prvních deseti minut jsem se jedenáctkrát vyděsila, takže nakonec jsem se na celé promítání vykašlala a valnou část večera jsem strávila venku. S měsícem a s hvězdami. A s Bohem.

Když film skončil, šli jsme spát. Ještě než jsem usnula, proběhla taková vtipná událost, kdy Ivoš vyhecoval Zuzku (pod příslibem čokolády), že na Medvěda vysype přepravku plnou vršků od pet lahví. Klubovna je malá a vršků bylo moc, takže jsme až do rána všichni díky čímusi blbému nápadu spali à la princezna na hrášku. Respektive na vršku. Respektive na milionu vršků...

Ráno na stole ležela Záhada. Jestli nevíte, jak taková ranní Záhada vypadá, tak vám ji popíšu: desítky neidentifikovatelných věciček zamotaných v alobalu. Když jsem balíčky začali rozbalovat, ukázalo se, že v nich je jídlo: salám, sýr, pečivo, máslo, sladkosti, jogurty, zelenina a ovoce. Nějaký dobrý skřítek si opravdu vyhrál, neboť v jednom balíčku byla i párátka. S vděčností jsme posnídali a vrhli se na práci. Kluci obnažili po vzoru gladiátorů svá těla do půl pasu a kromě toho, že nachytali spoustu bronzu (i když teda někteří se spíš pořádně spálili), zkompletovali osm podsad na tábor. My se Zuzkou jsme cudně zůstaly zahalené, ale potěšily jsme kluky jinak – na oběd jsme jim uvařily výborný guláš, a dokonce jsme uplácaly i dezert. Taky jsme zuřivě uklízely v celé klubovně a obecně to byl velmi vytížený den.

Večer jsme grilovali u Medvěda. Kolem kroužila bouřka, ale nakonec asi dostala kopr, protože nespadla ani kapka. V pokorné úctě ke zdravé stravě spořádali jsme několik kilo uzenin a vypili spoustu piva a kofoly. Poslední zbytky energie jsem vložila do soutěže, kterou vymysleli kluci a jejíž záznam bude na netu – až budu mít odkaz, dám ho sem... :o)

1 komentář: