čtvrtek 5. února 2009

Oznámení o změně

Dneska před devátou ranní jsem otvírala dveře mého oblíbeného kadeřnictví. Pořád ještě nerozhodnutá, co si nechám na hlavě vytvořit.
"Vydržte minutku, slečno," poprosila mě kadeřnice a tím mým vlasům podepsala ortel.
Krátké vlasy jsou cool! Postřižinám ještě neodzvonilo! Buďte sexy nakrátko! Emancipace žádá zkrátit! četla jsem v módních časopisech, které jsem si z přebytku času prohlížela.
A tak jsem se rozhodla.
Vlastně jsem to vždycky chtěla zkusit. Obdivovala jsem celý gympl jednu spolužačku, která nosila centimetrového ježoura, ale v tanečním souboru platil přísný zákaz stříhání, takže jsem jen mlsně polykala sliny. Na pajdáku jsem neměla moc chuť pobuřovat extravagancí, protože fakulta je prodchnuta konvencemi. Lidi s jedním dredem běžně chodí ke zkouškám až na druhé pokusy, pokud dredů mají víc, předmět si automaticky zapisují na další rok.
Ovšem filda umožňuje cokoliv. Vzhledem k tomu, že učitelé jsou ochotni nosit čepičky Santa Clause, dospěla jsem k názoru, že jedna studentka bez vlasů jim vadit rozhodně nebude. A spolužák Peťan mi konečně přestane vyčítat, že nejsem dostatečně impulzívní.
Oznámila jsem holičce své přání; trochu jí povylezly oči a nasucho polkla. Když se chopila strojku, přivřela hrůzou oči. Přece to zas naroste, ne?! Jsou to jenom vlasy, jenom umírající kožní derivát.
Trvalo to jen chviličku. Na zemi se válely nemilosrdně utracené kadeře a hlavu jsem měla zvláštně lehkou. Už žádný gel, žádný lak, žádné otravné foukání. Když mám teď ježka, můžu taky hibernovat?
A už ode mě letos nečekejte žádný aprílový žert, prosím.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ježoura si sežer sama, drahá :-)

David Povolný řekl(a)...

/POLK/

Anonymní řekl(a)...

Linducho?!

youlinka řekl(a)...

ty nemáš vlasy???? ne, neuvěřim tomu, dokud sem nedáš fotku !! 8-O

David Povolný řekl(a)...

kecá :)

Anonymní řekl(a)...

Tak tomuhle taky neuverim, dokud nebude dukazni material.

Anonymní řekl(a)...

Na Skypu furt nosi paruku! Neoverim to nejmin do stredy nebo do ctvrtka:/

kaača řekl(a)...

taky nevěřim, a i kdyby, tak sem zvědavá! :)
taky sem jednou měla cenťák a bylo to parádní!!! ;)