pondělí 28. dubna 2014

Po taháku

Když nachytám studenty s tahákem, tahák zabavím a student může písemku dopsat. Tu následně oznámkuju pět lomeno známka, kterou bych na písemku dala. Aby student tu druhou známku místo pětky dostal, musí napsat dvoustránkové zamyšlení o tom, proč je lepší neopisovat. Teď mi donesla jedna proviněná své zamyšlení, přepisuju asi třetinu doslovně:

"Dostala jsem úkol za to, že jsem opisovala v hodině OBČANCE. A bych pravdu řekla, vůbec nevím o čem mám psát, ale skusím to nějak napsat. Nejdříve bych chtěla říct, že jsem tahák v občance použila poprvé a taky se mi to vůbec nevyplatilo. Poprvé co jsem se na to nestihla podívat, protože jsme měli závody a tak to dopadlo. No a teď teda zkusím napsat proč neopisovat.
Takže podle mého názoru by se nemělo opisovat, protože pak se ty děcka nic nenaučí, když budou mít tak s prominutím blbou učitelku, která si bude sedět u stolu a koukat ven, tak se to ty děcka vůbec nebudou učit a jen a jen opisovat a tak bych chtěla poděkovat paní učitelce, jak vede výuku a jak si nás kontrolouje, aby jsme neopisovali a chodí po třídě a kontroluje a tak je to dobře, sice nám žákům se to nelíbí, ale teď když se na tom zamyslím, tak je to dobrá paní učitelka. U nás ve třídě už dvě holky načapala a už nikdy si u ní nedovolily opisovat, protože vědí pak co je čeká a je to fakt hrozný tohle psát. I kdyby jsem se na to nenaučila už nikdy nepoužiju v občance tahák NEPOUŽIJI! (...) Ty nervy, když se ho (rozuměj tahák) snažím použít, tak ty jsou fakt hrozné, koukám kde je učitelka, říkám si jestli ho mám použít nebo a jsem z toho celá spocená a bojím se. (...) Takže teď všem radím, aby neopisovali, protože tohle co jsem musela psát je fakt hrozný. Strávila jsem nad tím asi 1 hod, protože jsem vůbec nevěděla co mám psát, ale nějak jsem to teda napsala a doufám, že mi ten kousek (rozuměj zbývajícího místa na papíře) paní učitelko odpustíte, protože už fakt nevím co mám psát!!"

Někdy jsou studenti naprosto sladcí! :D Kdyby nic jiného, aspoň se pobavím :D

Žádné komentáře: