pátek 8. ledna 2010

Čestmírovské pozdravení

Od příjezdu z Bulharska se můj blog nějak zasekl. Ne že by nebylo o čem psát. Vánoce vyplněné pojídáním a potkáváním lidí přinesly řadu nových poznatků. Například že se za týden dají přibrat tři kila. Že spolužačka z gymplu se rozhodla po desíti měsících známosti do toho praštit a nenápadně se v listopadu vdala. Že jiná spolužačka to v České republice zabalila a odletěla hledat štěstí na Nový Zéland. Že ani několik let vztahu není zárukou toho, že to pak dva lidi zvládnou spolu sami na padesáti metrech čtverečních. Že Hrnča je kvůli mě ochotný ulovit jelena. A další zajímavosti, bohužel hodně z nich patří k řečem, co se šuškají z ucha do ucha, takže cenzura, vážení... :)
Silvestr na Jitřence byl povedený. Přilehlá vesnička Vír mi připomněla Bulharsko. Skoro celou dobu jsme hráli různé hry - od Bangu až ke kostkám. A ani se toho letos moc nerozbilo :D
Celková bilance minulého roku dopadla dobře, rok 2009 můžu charakterizovat slovem "odvaha", což není zlé.
Leden je zatím ve znamení ustalování. Papírování ohledně Erasmu mám zčásti za sebou, další mě čeká. Chystám se na nový semestr a jelikož se cítím být plná duševních sil, právě mám zaregistrováno 70 kreditů včetně kurzu klasické čínštiny :D
Byteček na Vídeňce zažívá poslední změny a vypadá to u nás teď docela jinak, přijďte se všichni podívat. Od Ježíška máme hrozně moc čajů a kafe, tak ať se to zlikviduje. Sušenky si doneste, ty likvidovat zvládám :-P
Taky čtu - po dlouhé době z vlastní vůle, ne kvůli škole - a je to bezva. A sleduju filmy a ovečku Shaun. A vymýšlím, co bude dál, co v létě, co na podzim a za rok. Tenhle zasněžený leden je jako list bílého papíru a ve skříňce mám spoustu pastelek :)

Žádné komentáře: