pondělí 24. listopadu 2008

Cestu znám... až tam na sever!

Po delší době jsem zase trošku cestovala. Dánsko nás přivítalo sněžením a ukrutnou zimou, Švédsko jakbysmet. Bojovali jsme alkoholem a tulením.
Malá mořská víla zasněně koukala do dálky, Dánové běhali po parcích a jejich blonďaté hlavy zářily, cihlové domy mi připomínaly Baťovy čtvrtě ve Zlíně. Všude čisto. Všude draho.
Zazimované soukromé jachty mi vrátily můj dávný sen strávit pár dnů na moři a moře samotné ve mně jako obvykle dalo vyklíčit sentimentu a melancholii.
Raději mrkněte na fotky nebo na fotky :)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Vítej, cizinko :-)Cos mi přivezla???

Anonymní řekl(a)...

Myslím, že Linda všechno snědla po cestě zpátky a nikomu nic nepřivezla :P (ani Olině).

LuKaS řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
LuKaS řekl(a)...

co si mi odvezla, parezanko?