středa 6. února 2008

Jsem... brejlovec :D

Je to teď takové zvláštní období. Jen jsem vám to chtěla říct, abyste věděli, že teď je čas, kdy mi můžete říkat špatné zprávy :o) Zoe spí hlubokým spánkem, na dobrou náladu zjevně nereaguje. Samou veselostí nemůžu usnout. Vůči lidem, kteří mě jindy spolehlivě dokážou vytočit, jsem najednou nějak odolnější. I déšť se tváří jako nejpříjemnější atmosférický jev na světě. Dokonce se ani nebojím státnic a bakalářku píšu s klidem pasoucího se slona. Nic se nezdá být problémem, všemu nepříjemnému se jde zasmát.

Nežiju zatím moc dlouho, zkušenost ale říká, že za některou další zatáčkou se horská dráha mého života zase skloní dolů... hmm... ovšem... tatáž zkušenost taky říká, že ani dolů se nedá jet donekonečna. Tak jsem zvědavá, co bude dál. Opravdu jsem zvědavá.

Něco se děje. Ale co? Dneska mám chuť filosofovat. A dnešním módním trendem jsou ty nejrůžovější brýle na světě.

Žádné komentáře: